Реєстрація юридичної особи в Києві
Для заснування фірми потрібно пройти процедуру державної реєстрації, і для цього необхідно звернутися в державну інстанцію. Знадобиться подати заяву, обов’язковий перелік документів і виконати всі необхідні умови. Якщо раніше людина не проходив цю процедуру, йому доведеться заздалегідь дізнатися її особливості і підготуватися до всіх етапів. Реєстрація юридичної особи в Києві зазвичай не представляє складнощів, але люди можуть помилитися, через що отримають негативну відповідь.
Найчастіше проблема криється в документах, в неправильному їх заповненні. Наша юридична компанія «Jus-Aureum» пропонує свої послуги в проведенні реєстрації.
Ми можемо гарантувати, що процедура пройде успішно, і клієнтові не доведеться ні про що турбуватися.
З чого почати?
Перш за все, засновникам юридичної особи доведеться визначитися з назвою майбутньої компанії. Необхідно вибирати таке найменування, якого немає в інших організацій. Повторюватися не заборонено, але буде краще, якщо назва виявиться унікальною. В цьому випадку клієнтам буде простіше знайти конкретну компанію і не сплутати з іншою фірмою. Не можна вибирати таку назву, яке буде в точності до букви повторювати вже існуюче.
Необхідно визначитися з місцем, де буде реєструватися юридична особа. Це може бути адреса засновника або орендований офіс. Він потрібен для того, щоб співробітники держслужб могли зв’язатися з засновником.
Рекомендується пам’ятати, що в компанії можуть провести перевірку державні органи, і для цього інспекція з’явиться за адресою фірми. Якщо там нікого не буде, можуть виникнути проблеми, тому що держава запідозрить, що була надана неправдива інформація. Не рекомендується вибирати адреси, на яких значаться багато компаній, так як вони викликають чимало підозр.
Обов’язково доведеться встановити розмір статутного капіталу. Немає мінімальної або максимальної величини, тому все залежить від особистих побажань юридичної особи. Капітал може становити навіть 1 гривню, це не заборонено.
Ми рекомендуємо вибирати ту величину, яку зуміє заробити фірма протягом року. За закону необхідно протягом 12 місяців наповнити капітал, інакше з’являться труднощі.
Подальші дії
Важливо визначитися з видом діяльності особи. У законі точно не прописано, скільки напрямків у звичайній компанії. Необхідно зупинитися саме на тих видах, які ближче всього юридичній особі. Зазвичай компанії визначають 6 напрямків, але тільки одне з них буде вважатися основним.
Доведеться затвердити директора фірми і фахівця з бухгалтерського обліку. Для проходження реєстрації в Україні знадобиться запам’ятати наступний момент. Керівник повинен мати підданство країни або володіти законним правом проживати в державі. Якщо фірма вже встигла визначити бухгалтера, його знадобиться також внести в реєстр. В іншій ситуації знадобиться директору виконувати обов’язки цього спеціаліста.
Буде потрібно вибрати конкретну систему, по якій доведеться платити податки. Є можливість отримати цей статус за системою ПДВ. Також можна зупинитися на системі єдиного податку чи на загальній системі оподаткування.
Як правильно підготуватися?
Для проходження реєстрації знадобиться ретельно підготуватися, щоб потім не зіткнутися з проблемами. В першу чергу необхідно створити Протокол загальних зборів засновників підприємства, отримати необхідні підписи. Саме на зборах вирішується те, як буде називатися юридична особа, за якою адресою пройде реєстрація, якою буде величина статутного капіталу. Також необхідно розподілити частки між усіма учасниками. На цих же зборах обирається директор фірми.
Знадобиться підготуватися до затвердження Статуту компанії, підписати цей документ. Бажано завірити офіційний папір у нотаріуса. Ми надаємо таку послугу і настійно рекомендуємо нею скористатися, щоб потім не виникло питань.
У статуті має бути присутня конкретна інформація про фірму. Мова йде про напрямки діяльності юридичної особи, про цілі, про склад учасників, про назву. Багато інших моментів прописуються в цій офіційному папері, причому не можна пропускати важливі пункти. В іншому випадку потім не вдасться пройти реєстрацію і доведеться переробляти статут.
Якщо звертатися до державних інстанцій буде третя особа, знадобиться оформити на нього довіреність. Наша юридична компанія «Jus-Aureum» готова надати допомогу в створенні документа. Нотаріус його завірить, щоб третя особа змогла представляти фірму в державних інстанціях.
Буде потрібно заповнити бланк заявки про проходження реєстраційних процедур і отримати підпис директора. При заповненні бланка не можна допускати помилки і виправляти слова. В такому випадку заявка буде відхилена, і людині доведеться заново подавати папери. Важливо вказати достовірну і актуальну інформацію, не пропустити рядки. Краще відразу зробити все правильно, ніж потім тривалий час простояти в черзі і отримати відмову в проведенні процедури.
Перший етап реєстрації
Представник юридичної особи має звернутися до державного реєстратора, щоб подати заяву. Якщо буде в протоколі зборів затверджено не модельний статут, тоді доведеться підготувати Статут фірми і Протокол. Коли звертається третя особа, з собою повинна бути довіреність, завірена у нотаріуса.
Під час даного процесу можна відразу подати папери, в яких зазначена обрана система податків. Можна зробити це пізніше, безпосередньо при зверненні до податкової служби.
Доведеться замовити печатку організації, де будуть унікальні реквізити юридичної особи, назва фірми, код ЄДРПОу, місто, де здійснює діяльність компанія.
Обов’язково потрібно звернутися до фіскальної службу, вказати, хто виконує роль головного бухгалтера. На цьому етапі зазвичай подаються документи щодо обраної системи нарахування податків.
Відкриття рахунку в банку
Юридична особа повинна відкрити банківський рахунок, тому як саме через нього проходитимуть грошові операції. Знадобиться зробити нотаріальні карти Підписантів і Директора, а потім відвідати в банківську структуру. Бажано, щоб рахунок відкривав саме директор.
В електронному форматі необхідно підключити функцію відправки звітів. Знадобиться підписати договір з податковою інстанцією, і цей процес не можна відкладати на потім.
Є шанс додатково отримати довідку Статистики. Важливо відзначити, що подібні офіційні папери не належать до числа обов’язкових. Все ж їх наявність дає деякі переваги.
Обов’язкові документи для проходження реєстрації
Щоб на території України відкрити фірму, знадобиться в обов’язковому порядку зібрати документацію. Перелік може змінюватися в залежності від конкретної ситуації. Можна навести як приклад стандартний набір офіційних паперів.
Перелік:
- Копії паспорта засновника, якщо засновник іноземець – копія паспорта нотаріально засвідчена.
- ІПН. Потрібно не оригінал, а копія.
- Особи, що зареєстровані як ФОП, повинні мати копію свідоцтва про проходження державної реєстрації.
- Довіреність на виконання реєстраційних дій третьою особою. Цей документ подається при необхідності.
- Заява про вибір системи оподаткування. Можна зупинитися на одному із запропонованих варіантів.
- Установчі паперу для реєстрації юридичної особи.
Якщо фірму реєструє на себе іноземець, тоді йому знадобиться додатково взяти обліковий номер реєстраційної карти платника податків. Після цього необхідно надати копію даного документа.
Люди, які зареєстровані на території України, можуть обійтися стандартним переліком паперів. Потрібно надати виписку з державного реєстру або свідоцтво про реєстрацію, статут фірми, оригінал протоколу установчих зборів, копію про призначення юридичних осіб засновником іншої організації.
Важливо враховувати, що без всіх обов’язкових офіційних паперів не вдасться пройти процедуру і виконати реєстрацію. Наша юридична компанія «Jus-Aureum» готова запропонувати свою допомогу в реєстрації компанії. Ми готові зібрати обов’язкові документи та звернутися в державну інстанцію для подачі заяви та проходження процедури. Наші фахівці мають великий досвід в цій справі, тому для них не складе труднощів провести реєстрацію юридичної особи.
Наші послуги
Ми докладно консультуємо клієнтів в Києві по усіх питань, допомагаємо підібрати найменування підприємства, радимо систему сплати податків. Якщо засновники юридичної особи ще не придумали назву, ми готові запропонувати вдалі і унікальні варіанти.
Ми готові допомогти визначитися з КВЕД, які підходять для діяльності конкретної організації. Фахівці готові розробити Статут, підготувати пакет офіційних паперів для проведення реєстрації.
Також ми завіримо всі необхідні офіційні папери, надамо допомогу в зборі документів. Ми готові взяти на себе реєстрацію фірми і особисто відвідати державну інстанцію, щоб клієнтові не довелося ні про що турбуватися.
При необхідності ми ставимо організацію на облік в фондах соцстрахування, а також в органах статистики. Чи можемо пройти реєстраційні дії в податковій інстанції, якщо клієнт виявить подібне побажання.
Потрібно обов’язково підготувати документи для того, щоб відкрити рахунок, а також можемо супроводжувати клієнта в банку. Чи вдасться без будь-яких труднощів пройти процедуру і відразу перейти до ведення діяльності.
При необхідності ми допоможемо отримати печатку фірми, яка буде відповідати всім вимогам. Наша компанія відповідально підходить до роботи, тому гарантує відмінний результат.
Які дані потрібні для реєстрації фірми?
Ми запитуємо у клієнта певну інформацію, яка знадобиться для проходження реєстрації. На підставі даних наші експерти підберуть унікальну назву. Також клієнт повинен назвати адресу, за якою проходить реєстрація.
Нас цікавить статутний капітал, порядок його формування. Клієнт повинен повідомити номер телефону та електронну пошту – ці дані вказуються в офіційних реєстрах. Також нам потрібно повний перелік документів, так як офіційні папери необхідні для проходження процедури.
Ми працюємо в Києві і вже не перший рік проводимо реєстрацію юридичних осіб. Наші фахівці гарантують, що процедура пройде без складнощів, тому як вони візьмуть всі клопоти на себе. Ціна послуг не завищена – телефонуйте нам і дізнавайтеся точну вартість.