Відкрити меню

Зміна КВЕД в Києві

Зміна КВЕД в КиєвіЗасновники юридичної особи при створенні визначають певні види діяльності. В подальшому діяльність компанії не повинна виходити за їх межі.  Податкова служба буде уважно стежити за тим, щоб компанія ретельно дотримувалася вказаних в реєстрі видів діяльності. Всі організації на момент створення повинні обрати основні види діяльності, як правило, до 10 пунктів.

Вони обов’язково уточнюються під час проходження реєстрації в державного реєстратора. Відомості обов’язково вносяться до Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, а також вказуються в довідці.

Зміна КВЕД в Києві може знадобитися багатьом організаціям, тому важливо знати, як пройти процедуру. Наша юридична фірма «Jus-Aureum» допоможе без проблем впоратися із завданням і витратити на це мінімальну кількість часу.

Навіщо міняти вид діяльності?

КВЕД – це статистичний інструмент, який корисний при упорядкуванні відомостей в економічній сфері. Всі підприємства та підприємці повинні вказати свою основну сферу діяльності і додаткову.

Основний вид діяльності вказується у Виписці з ЄДР. Важливо відзначити, що від вибору організації залежить те, яка буде до неї застосовуватися система оподаткування. Також будуть індивідуально визначатися необхідні ліцензії. Доведеться отримувати дозволи для конкретних видів діяльності.

Зміна КВЕД

Та інформація, яку компанія вкаже при реєстрації, безпосередньо впливає на величину соціального внеску. Його розмір залежить від того, який клас ризику виробництва. З цієї причини важливо уважно підбирати КВЕД і заздалегідь подумати про супутні моменти. В іншому випадку в майбутньому може знадобитися зміна даних.

Бізнесмени часто стикаються з необхідністю розширити спектр своєї діяльності. Вони можуть почати виконувати інші роботи, почати брати участь у державних закупівлях. Варто відзначити, що в цьому випадку вид діяльності має велике значення. Підприємець може вирішити, що необхідно змінити КВЕД. Можливо, доведеться додати нові види або навіть поміняти основний. У будь-якому випадку, всі дані обов’язково вносяться до ЄДР. Юридичні особи повинні знати, як проходить процедура, щоб уникнути складнощів. Важливо максимально швидко розібратися в питанні і врахувати всі важливі моменти.

Наша юридична компанія «Jus-Aureum» (м. Київ) готова допомогти пройти процедуру та уникнути будь-яких складнощів. Наші фахівці чудово розбираються в питанні, тому клієнт зможе ні про що не турбуватися. Від нього буде потрібно тільки надати документи і деякі відомості. Все інше ми візьмемо на себе і швидко досягнемо результату.

Особливості процедури

Зазвичай не виникає складнощів при зміні КВЕД, так як таке право є у всіх організацій. Головне, добре підготуватися до процедури і врахувати різні моменти.

За новими правилами при зверненні до державного реєстратора буде потрібно пред’явити протокол загальних зборів засновників. Якщо було прийнято рішення поміняти тип діяльності, тоді про це повинно бути зазначено в протоколі.

Перш ніж звертатися в інстанцію, знадобиться організувати збори. На ньому мають бути присутні більше половини засновників. Це важливий момент, який неодмінно буде потрібно врахувати. Якщо когось не буде, це може стати серйозною проблемою. З цієї причини рекомендується заздалегідь обговорити організацію зборів і подбати про те, щоб всі з’явилися.

Протокол складається за певним зразком. У ньому мають бути присутні всі важливі відомості, без яких не вдасться потім пройти процедуру. Ми допоможемо скласти протокол загальних зборів і простежимо за тим, щоб не були допущені помилки. Документ обов’язково візьмуть в державній реєстраційній службі.

Рекомендується докладніше вивчити, як відбувається зміна КВЕД в Києві. Сама процедура нескладна, але вона вимагає від людини певних знань і навичок.

Порядок дій

Попередньо потрібно підготувати всі обов’язкові документи. Вони будуть перераховані нижче. Коли офіційні папери зібрані, потрібно буде звернутися до державного реєстратора. Обов’язково потрібно надати протокол загальних зборів, де зазначене рішення про зміну виду діяльності.

Зміна КВЕД (послуги)Документацію необхідно особисто передати державному реєстратору. З’явитися може як сам керівник компанії, так і уповноважена особа. Якщо будуть в наявності всі папери, тоді людині не буде відмовлено в процедурі.

Протягом доби реєстратор повинен внести до ЄДР інформацію про те, що конкретна компанія поміняла свій вид діяльності. Відомості відразу з’являться в реєстрі, і людина зможе в цьому особисто переконатися.

Реєстратор зобов’язаний видати нову версію виписки з ЄДР, де буде уточнений змінений вид діяльності. Через три дні можна буде з’явитися за довідкою статистики. Варто зазначити, що даний документ не буде потрібно суб’єктам підприємницької діяльності. Без нього можна працювати, тому як він носи довідковий характер.

Ми готові супроводжувати клієнта на всіх етапах і допомогти уникнути будь-яких складнощів. Наші юристи візьмуть на себе всі турботи, тому клієнт зможе займатися більш важливими справами. Рекомендується проконсультуватися з нашим експертом і дізнатися про всі тонкощі процедури. Ми підкажемо, як краще вчинити в конкретній ситуації, щоб уникнути складнощів.

Перелік документів

Як вже говорилося, для проходження процедури знадобиться підготувати певну документацію. Якщо не буде хоча б одного з обов’язкових паперів, тоді не вдасться пройти процес зміни. Реєстраційна служба відмовить у прийнятті заявки і пояснить причину. Краще відразу підготувати повний перелік паперів, щоб потім з цим не довелося возитися.

Які документи потрібні для юридичних осіб:

  • Форма 1. У ній потрібно тільки поставити підпис і печатку. Ні в якому разі не можна самостійно заповнювати документ. Цим займеться реєструючий орган. Не слід ставити дату.
  • Доручення. Воно потрібна в тому випадку, якщо в інстанцію звертається не сам керівник, а його представник. Довіреність повинна йти в двох примірниках.

Обов’язково потрібен список нових КВЕД, які потрібно включити до ЄДР. Також потрібно уточнити види діяльності, які буде потрібно виключити. Компанія повинна заздалегідь вирішити, які саме дані слід замінити. Якщо відповідально підійти до процедури, вдасться швидко її пройти.

Варто зазначити, що для фізичних осіб (ФОП) перелік документів відрізняється. Якщо підприємцю доведеться змінити свій тип діяльності, йому слід подбати про наявність конкретних офіційних паперів.

Перелік:

  • Форма 11. Її можна, наприклад, завантажити в Інтернеті. Знову ж, документ не слід заповнювати, також не можна ставити дату. Повинна стояти тільки підпис і печатка.
  • Доручення. Подається в двох примірниках.
  • Виписка з ЄДР. Повинна бути копія свідоцтва про проходження реєстрації.

Підготувати документацію нескладно, і на це зазвичай не йде багато часу. Наші фахівці допоможуть клієнтові зібрати потрібні офіційні папери. Також вони проконсультують з приводу питань, що цікавлять.

Підприємець зможе заздалегідь дізнатися, що на нього чекає. Вийде підготуватися до процедури і уникнути багатьох труднощів.

Механізм роботи з нами

Наша юридична компанія пропонує зручний алгоритм співпраці. Для початку клієнт повинен подзвонити нам, щоб обговорити всі наявні питання.  Після консультації клієнт зможе домовитися про проходження процедури. Потрібно уточнити терміни, в які наша компанія повинна виконати послугу зміна КВЕД в Києві . Ми врахуємо всі побажання клієнта.

Подальші дії:

  • Наш фахівець відразу приступить до справи, тому що він не відкладає роботу на потім. Юрист впорається в стислі терміни і зможе гарантувати відмінний результат.
  • Експерт допоможе зібрати документи, звернутися в реєстраційну службу.
  • Після завершення процедури юрист передасть клієнтові необхідну документацію.

Зміна КВЕД в Києві проходить в максимально стислі терміни. Наша юридична компанія працює чесно і оперативно, про що свідчать позитивні відгуки клієнтів. Довірившись нам, людина може не переживати про проходження процедури і займатися своїми справами. Телефонуйте зараз! +38 (044) 223-26-99, +38 (097) 020-02-89.

© 2021 Jus Aureum · Копіювання матеріалів сайту без дозволу заборонено