Відкрити меню

Реєстрація ПП в Києві

Реєстрація ПП в КиєвіЯк показують статистичні дані, в останні роки в нашій країні збільшується кількість підприємств приватної форми власності. Це пояснюється тим, що відкриваються нові можливості для самостійного заробітку та відносна простота ведення діяльності з точки зору чинного законодавства. У тому випадку, якщо приймається рішення про запуск підприємства, то виникає питання того, яким чином відбувається реєстрація ПП в Києві. Спробуємо більш детальніше розібратися в тому, які нюанси існують в цьому питанні, а також куди звертатися за отриманням кваліфікованої допомоги.

При здійсненні торговельної діяльності, виконуючи надання послуг, здійснюючи виробництво, потрібно зареєструвати приватне підприємство. Цей вид діяльності є одним з найбільш вигідних, з усіх існуючих на сьогоднішній день в Україні. Перш за все, вигода від реєстрації полягає в тому, що більш зручним та вигідним є процес складання  та подачі податкової звітності.

Необхідні документи

Товариство з обмеженою відповідальністю – це юридична особа, тобто організація. Зареєструвати ПП може як кілька фізичних осіб, так і одна юридична особа. Назва приватного підприємства може бути будь-яка не зареєстрована раніше.

Для того щоб відкрити ПП в Києві або іншому місті України, потрібно подати до органів державної реєстрації певний набір документів і надати інформацію про подальшу діяльність. Зокрема, тут йдеться про:

  • Паспорт та ідентифікаційний код осіб, які є засновниками ПП. Якщо засновником є юр. Особа – необхідно надати документ, який свідчить про державну реєстрацію.
  • Статут підприємства. Ці документи можуть бути підготовлені або самостійно, або за допомогою кваліфікованих юристів. Статут приватного підприємства є найголовнішим документів, який визначає та регулює подальшу діяльність.

Важливо відзначити, що з 2016 року державному реєстратору подається лише один екземпляр Статуту. Підписи всіх засновників завіряються у нотаріуса, для того щоб в подальшій державній реєстрації у реєстратора не виникало якихось претензій та зауважень, щодо законності підпису документів.

Серед іншого також потрібно надати:

  1. Документ, що підтверджує рішення засновників відкрити приватне підприємство.
  2. Заповнена форма-заява на відкриття ПП.
  3. Заява на вибір системи оплати податків.

Час на реєстрацію

Як тільки всі документи будуть підготовлені, необхідно звернутися до державного реєстратора, який виконує реєстрацію юридичних осіб. Всі названі документи здаються під опис. У разі якщо пакет документів був зібраний вірно, то через кілька днів ПП повинно бути зареєстровано.

Чинне законодавство допускає можливість реєстрації підприємства абсолютно всім фізичним та юридичним особам.

Які складнощі можуть виникнути при реєстрації?

Складності при реєстрації ППВивчивши питання реєстрації приватного підприємства в нашій країні, ми бачимо, що в цілому, великих складнощів у вирішенні цього питання не виникає. При цьому, велика частина людей, які зіткнулися з цим питанням, найчастіше, не мають бажання і часу самостійно проходити дану процедуру.

В результаті, приймається рішення скористатися послугами сторонньої компанії, що надає повну юридичну підтримку на всіх етапах процедури реєстрації.

У тому випадку якщо перед вами виникла необхідність пройти реєстрацію за допомогою послуг юридичної компанії, тоді важливо віддавати перевагу на користь тих, хто надає свої послуги протягом тривалого періоду часу.

Крім того, фахівці повинні бути знайомі з усіма особливостями, які є в цьому питанні. Тільки в такому випадку можна бути впевненим в тому, що процес реєстрації пройде без будь-яких проблем.

Послуги реєстрації ПП в Києві

У столиці України функціонує безліч спеціалізованих компаній, які надають своїм клієнтам допомогу в реєстрації приватного підприємства. Варто сказати про те, що далеко не кожна юридична фірма може надавати таку допомогу якісно.

Саме з цієї причини, в тому випадку якщо ви хочете без будь-яких складнощів отримати якісну допомогу, рекомендуємо скористатися послугами тих фірм, які здійснюють діяльність тривалий період часу та мають відмінні відгуки від своїх клієнтів. Ознайомившись з відгуками про роботу конкретно взятої компанії, ви зможете переконатися в тому, що її можливо та потрібно довіряти.

У тому ж випадку якщо ви не маєте часу на самостійний пошук юридичної фірми, то рекомендуємо скористатися нашими послугами. Компанія «Jus-Aureum» здійснює роботу тривалий час і зарекомендувала себе з позитивного боку. Ми пропонуємо професійну допомогу в реєстрації приватного підприємства за цілком прийнятною вартістю та в мінімально короткі терміни.

У чому перевага нашої роботи?

Діяльність нашої компанії спрямована на те, щоб максимально спростити процес реєстрації приватного підприємства в Україні. Таким чином, клієнти, які звертаються до нас за допомогою, не відчувають якихось складнощів, так як ми беремо всю роботу на себе. Прийнявши рішення скористатися послугами нашої компанії, ви маєте можливість абсолютно безкоштовно проконсультуватися з одним з представників компанії.

В такому випадку будуть надані рекомендації з вибором виду оподаткування, економічної роботи і так далі. Крім цього, в даній ситуації будуть надані рекомендації, які пов’язані зі збором необхідних документів і так далі.

Людині, яка прийняла рішення скористатися нашими послугами потрібно просто оформити довіреність на подачу документів, необхідних в процесі реєстрації приватного підприємства. Після цього, представником нашої фірми будуть виконані всі зобов’язання, пов’язані з реєстрацією. При необхідності також буде надано допомогу в отриманні фірмової печатки.

Якщо ви не маєте бажання самостійно проходити процедуру реєстрації приватного підприємства, тоді просто зв’язавшись з нами, вам буде надана повноцінна допомога в цьому питанні. Якихось складнощів тут виникати не буде. Ми проведемо всю роботу якісно та швидко.

Чому слід звернутися до нас?

Ми працюємо на українському ринку вже не перший рік. Основний напрямок юридичної роботи пов’язано саме на наданні допомоги в реєстрації приватного підприємства в Україні. Варто сказати, то наша команда складається виключно з професіоналів своєї справи, які отримали великий практичний досвід і мають високу кваліфікацію, яка підтверджена документально.

Фахівці компанії регулярно вдосконалюють свої знання, вивчають нововведення, поправки, особливості у вирішенні тих чи інших питань, які пов’язані з реєстрацією приватного підприємства нашій державі. Величезна кількість відгуків від клієнтів, які представлені на нашому сайті, зайвий раз підтверджують факт того, що наша компанія є саме тією, фахівці якої можуть надати ефективну допомогу. Крім того, вони можуть надавати допомогу при виникненні будь-яких труднощів.

Безкоштовна консультація від фахівців

Реєстрація ППМи розуміємо те, що практично всі наші клієнти, які зіткнулися з необхідністю реєстрації приватного підприємства, здійснюють цю процедуру вперше і як наслідок, у них може виникати досить велика кількість складнощів і проблем.

Якщо у вас виникли питання, які стосуються процедури реєстрації приватного підприємства, ви хочете знати скільки коштують наші послуги і в які терміни проводиться реєстрація, то рекомендуємо звернутися до одного з наших співробітників прямо зараз.

Щоб отримати відповідь на наявні питання, необхідно зв’язатися за телефоном, вказаним в контактній інформації на нашому сайті. У телефонному режимі наш співробітник юридичної компанії надасть професійну консультацію.

Щоб процес реєстрації приватного підприємства відбувався якомога простіше для клієнтів, ми робимо все, щоб зустріч відбувалася тільки два рази: в момент подачі копій документів і тоді, коли вони будуть вже готові. Як правило, подавши пакет документів в нашу компанію, ви зможете забрати готову документацію про реєстрацію вже через кілька днів. Відразу ж після цього, клієнт зможе розпочати ведення бізнесу по тих чи інших напрямках, передбачених у виданому документі. Таким чином, все відбувається досить легко – вам потрібно звернутися до послуг нашої компанії.

Висновок

Зв’яжіться з представником нашої компанії прямо зараз і вам буде надана безкоштовна консультація, з приводу отримання всієї дозвільної документації для ведення бізнесу. Уже через кілька днів, всі необхідні документи будуть на руках.

Ми прекрасно розуміємо, що це питання є відносно складним і супроводжується безліччю питань. З цієї причини, ви можете отримати безкоштовну консультацію у кваліфікованих фахівців. Для цього потрібно зателефонувати, за телефоном,розміщеному в розділі контакти або особисто відвідати наш офіс. Відразу ж після зв’язку з юридичному фахівцем нашої фірми, вам буде надана вся необхідна інформація. Запустивши процес реєстрації вже через кілька днів ви зможете отримати свідоцтво про реєстрацію.

© 2021 Jus Aureum · Копіювання матеріалів сайту без дозволу заборонено